Monday, September 9, 2013

Mini Giveaway by Sfaezah

 Assalamualaikum
 

Saya menjadi follower ke-146 di blog Sfaezah. Terima kasih kepada Cik Faezah, a B2B kerana menganjurkan mini giveaway dan menjemput saya untuk menyertai. Jujur saya katakan ini adalah kali pertama saya menyertai program seumpamanya. Blog cintazakirah tidak pernah menyertai mana-mana program giveaway atau kuiz, kali ini tergerak hati untuk mencuba nasib..hehe. Cik faezah bertanyakan tempat-tempat percutian menarik yang pernah dilawati, beliau mencari idea tempat bercuti atau mungkin tempat untuk berbulan madu, maklumlah bakal pengantin.

Tempat bercuti yang saya rasa paling best pernah saya jejaki adalah Terengganu, "negeri cantik, budaya menarik, InsyaAllah orangnya pun baik-baik". Banyak tempat menarik boleh dilawati di Terengganu, contohnya Pulau Perhentian, Masjid Kristal, Pantai Batu Buruk, Air Terjun Sekayu, Pasar Payang, Tanjung Jara dan banyak lagi. Makanannya pun sedap-sedap dan murah, terutamanya Sata Kemaman. Kesimpulannya, saya suka g Terengganu.
K-Pop Style @ Tanjong Jara Resort, Dungun

3 comments :

JR said...

Bagi saya tempat percutian yg paling diingati ialah Taman Negara...cantik dan semula jadi! Satu lagi tempat percutian yg JR suka ialah pulau Tioman...juga cantik dan semula jadi.

Cikda said...

ok..ok.. cikda tau cikda telah ditag.. hehhehe...
gud luck dear...

Cinta Zakirah said...

Wsalam sis, thanks 4 inviting me..semoga saya bertuah..hehe

Copyright© All Rights Reserved cintazakirah.blogspot.com