Monday, May 12, 2014

Shopping di Vendeur Festival


Semalam p ke Vendeur Festival yang bertempat di Stadium Tertutup Malawati, Shah Alam. Mesti ada yang pelik kan apa itu Vendeur, jangan tanya aku sebab aku pun tak tau..haha. Tapi Vendeur Festival ni merupakan aktiviti jualan yang melibatkan para peniaga online, bumiputra seperti Radiussite, Tudung People, Jelita Sara, Aidijuma, Bokitta Hijab, Kaylena Beauty dan macam-macam lagi. 

Festival berlangsung selama 2 hari, Sabtu & Ahad. Aku dapat tau pun dari instagram Leuniey.

Ramai betul manusia, sesak. Kalau p hari Sabtu lagi sesak kot sebab Neelofa p jugak promote bisness tudung, selendang dan contact lens dia. Bagi depa yang suka pakai selendang, ni memang tempat depa la..murah-murah jugak. Bagi aku yang tak reti pakai selendang ni cari tudung bawal saja la.
Ustaz Don & Pn Husna pon p shopping sana, depa sangat sempoi dan sporting. Suami aku ja ambik gambaq ngan ustaz, aku x pon..segan.
Jadi aku bergambar dengan wife Khairul Fahmi..comey sengoti Mek Leuniey nih..

Ok..sayonara


No comments :

Copyright© All Rights Reserved cintazakirah.blogspot.com