Sunday, November 10, 2013

Mickey Yang Stylo Mylo




Siapa pernah tengok kartun Mickey Mouse? Macam mana rupa Mickey Mouse ye? Haa macam gambar kat atas tu kan..seluar hitam, kasut kuning, baju tak pakai. Macam mana rupa Mickey Mouse kalau dia make up, tukar seluar dan kasut dia, pastu pakai baju ye? Jom kita tengok gambar-gambar Si Mickey dengan pakaian baru dan gayanya yang stylo-mylo...















Cantik tak? Haa..macam cantik jer, macam comel je..macam comel je kan..

Pictures taken at Mid Valley Megamall.

1 comment :

Jay Ar said...

Agaknya kalau tikus dalam rumah kita dipakaikan baju dan seluar tentu ramai orang puji: 'macam comel aje, macam lawa aje...'

Copyright© All Rights Reserved cintazakirah.blogspot.com