Saturday, July 27, 2013

Kenangan-Tanjong Jara, Dungun


Mengulit kenangan, sewaktu mengunjungi Tanjong Jara Resort, Dungun, Terengganu. Layan gambar je lah, malas nak taip panjang-panjang dah.
Cantikkan permandangan di belakang aku.
Inilah tempat bermandi~
Pantai cantik, bersih tapi 2, 3 kaki berdarah sebab pijak  mungkin kulit siput atau mungkin terumbu karang yang dah tak hidup dalam air tu.

Bilik besar & ada 2 katil
Bilik air yang luas dan ada bath tub.

Suasana dipagi hari.

Tanjong Jara ini adalah private beach milik YTL Group..sebab tu pantainya takde orang yang p bermandi-manda sewenang-wenangnya. Yang ada dok p mandi pon hanyalah pengunjung yang menginap di Tanjong Jara Resort aje.


Kolam renang ini hanya utk orang dewasa saja..dalam..aku pun tenggelam


Semangat bangun awal pagi nak join poco-poco
Kagum dengan Kebesaran Allah..
Kenangan untuk hari tua, pengalaman dan perasaan ku abadikan disini. Tanjong Jara Resort, panjang umur dan ada rezeki..InsyaAllah kita akan berjumpa lagi...

3 comments :

Jay Ar said...

Indahnya panorama....












❤Kamsiah❤ said...

untuk tatapan anak cucu nanti..:)

TiranaAduka said...

salam
Kenangan yg indah.

Copyright© All Rights Reserved cintazakirah.blogspot.com