Friday, October 11, 2013

KLPF 2013 & Friday @ Mid Valley

Assalamualaikum & Salam Jumaat..

Macam biasa lunch yang panjang hari ni. Dok kat Mid Valley ni sampai tak tau nak tuju ke mana, baik untuk window shopping ataupun tempat makan. Every friday, masing-masing blurr nak makan apa dan di mana untuk habiskan waktu 2 jam, walhal kalo ronggeng-ronggeng kat Aeon atau Metrojaya rasa kejap je masa berlalu, tapi kalo every week dah kat situ memang cemuihlah kan!

Hari ni tempat makan tak decide awal-awal kat mana, saya turun office tadi tengok 3 kawan saya dah tunggu kat depan Starbuck, bukan makan kat situ tapi cuma port untuk menunggu saja. Tanya nak makan mana semua macam tak tau..lepas tanya sana, tanya sini nak makan apa, keputusan diambil kita makan kat SweetChat saja la, maka menapaklah kami ke SweetChat.
Menu makan tengahari hari ni, Spagetti Bolognese & Peach Tea
Dah kenyang, tanpa arah tujuan kami naik ke tingkat 3 p Exhibition Hall, ada Kuala Lumpur Photography Festival 2013 yang bermula pada hari ni 11 Oktober 2013 sehingga 13 Oktober 2013. Ada pameran gambar dari koleksi jurugambar terpilih dan pertunjukkan kebudayaan di satu hall, and the other hall adalah jualan kamera dan peralatan photography dari pelbagai jenama. Siapa plan nak beli DSLR atau digital biasa, silalah terjah, start 11am hingga 10pm kot. Saya usha saja la..nak beli tak mampu lagi, cukup lah si merah cap ayam buat masa ni. Layan gambar sikit yang saya ambik pakai handphone samsung cap ayam saya.

Tourism Thailand

Picture of Himalaya by Professional photographer

Himalaya, cantik kan..

Bunga kat photo booth, nampak real tapi palsu.
Tu jelah gambar yang sempat saya ambik, segan nak ambik banyak-banyak.
Selasa ni Hari Raya Haji, saya tak balik kampung. Buat pertama kali dalam sejarah hidup, saya tak balik mengadap ayahanda dan bonda tercinta di kampung halaman, beraya berjauhan dari mereka..pertama kali sejak 28 tahun bernafas di bumi Allah Taala.



No comments :

Copyright© All Rights Reserved cintazakirah.blogspot.com